Info Fakulti

Piagam Pelanggan

title bar 80

  1. Memastikan setiap urusan pelanggan di kaunter dapat diselesaikan dalam tempoh 5-15 minit.

  2. Menyelesaikan aduan pelanggan dalam masa 14 hari bekerja.

  3. Memastikan pelajar bergraduasi dalam tempoh yang dibenarkan.

  4. Menyediakan ruang konsultasi kepada pelajar sekurang-kurangnya 2 jam seminggu.

  5. Memaklumkan markah kerja kursus kepada pelajar selewat-lewatnya 1 minggu sebelum peperiksaan akhir.

  6. Memberikan perkhidmatan pengajaran dan pembelajaran (PdP) berkualiti dengan penggunaan teknologi semasa.

 

logo fss w

Aras Bawah, Blok Akademik 2, Universiti Islam Selangor (UIS),
Bandar Seri Putra, 43000 Kajang, Selangor, MALAYSIA.

+603 8911 7000
fss@uis.edu.my

Waktu Operasi

  • Isnin - Jumaat :
    8:00 pagi - 5:30 petang
  • Rehat (Isnin - Khamis) :
    1:00 - 2:00 petang
  • Rehat (Jumaat) :
    12:15 - 2:45 petang
  • Sabtu - Ahad :
    Tutup